icon_search

    Užívajte si nákupy za menej vďaka našim zľavám

    Existujúci používateľ? Prihláste sa do svojho účtu

    Vstúpte do Clubcard icon_forward_link

    Clubcard sa oplatí

    Získajte kartu Clubcard a užívajte si všetky benefity, ktoré vám ponúka. Personalizované kupóny, peňažné poukážky, členské výhody a veľa ďalšieho! Vďaka všetkým extra benefitom, ktoré Clubcard ponúka, vám každý jeden nákup v predajni či online prinesie ešte viac, ako ste čakali. Pridajte sa k nám a nakupujte ešte výhodnejšie.

    Objavte všetky benefity, ktoré Clubcard ponúka

    Spravujte svoje poukážky online

    Nakupujte v Tescu a zbierajte body zo svojich nákupov. Čím viac bodov nazbierate, tým vyššiu hodnotu poukážok získate. Uplatniť ich môžete pri svojich ďalších nákupoch. Záleží len na vás, akým spôsobom – online, papierové či priamo zo svojej aplikácie Clubcard.

    O poukážkach

    Ešte viac výhod v aplikácii Clubcard

    Dostávajte kupóny navyše každý mesiac, narodeninový darček a veľa ďalších prekvapení! Majte všetky svoje odmeny vždy poruke, kedykoľvek ich potrebujete.

    O aplikácii

    Často kladené otázky

    1. Vernostný program Tesco

    Clubcard je vernostná karta, ktorá vás odmeňuje za vaše nákupy. Za každé euro, ktoré miniete v obchodoch Tesco, získate 1 bod na Váš účet Clubcard. Ak nazbierate minimálne 150 bodov za dané zúčtovacie obdobie zbierky bodov, získate peňažné poukážky na nákupy v Tescu! Navyše môžete získať Clubcard kupóny na svoje obľúbené produkty.

    1.1. Ako môžem získať svoju Clubcard?

    Sú dve možnosti, ako sa môžete prihlásiť do vernostného programu:

    • 1) Online na www.clubcard.sk v sekcii Online registrácia. Kartu Clubcard si vyžiadajte na oddelení Centra služieb zákazníkom alebo pri pokladni v niektorom z obchodov Tesco. Kartu Clubcard je nutné aktivovať prvým nákupom.
    • 2) Osobne na oddelení Centra služieb zákazníkom v niektorom z našich obchodov vyplňte registračný formulár a odovzdajte ho zamestnancovi Tesco. Kartu už môžete používať.

    1.2. Aký je rozdiel medzi poukážkou a kupónom?

    Kupóny sú zľavy na vaše obľúbené produkty. Poukážky sú peňažné zľavy, ktoré môžete použiť na zníženie ceny svojho nákupu vo všetkých predajniach Tesco.

    1.3. Kedy začnem zbierať svoje body?

    Body budú pričítané na vašu kartu Clubcard s vašim prvým nákupom, ale odmeny môžete získať až po úspešnej registrácii. Inak nebudeme vedieť, komu ich máme pripísať.

    1.4. Aké sú ďalšie výhody Clubcard?

    Okrem poukážok a kupónov pravidelne ponúkame členom vernostného programu Clubcard akcie a zľavy na vybrané produkty, takže nákupovanie s Clubcard je výhodnejšie. Taktiež príležitostne nájdete zľavové alebo bodové kupóny Clubcard vytlačené na bločku priamo na pokladni po Vašom nákupe. Stiahnite si mobilnú aplikáciu Clubcard a získajte kupóny navyše každý mesiac s ďalšími prekvapeniami ako sú kupóny k vašim narodeninám.

    1.5. Kedy dostanem peňažné poukážky za body, ktoré som nazbieral?

    Za každé minuté euro dostanete 1 bod. Štyrikrát ročne vám po nazbieraní aspoň 150 bodov za dané zúčtovacie obdobie vrátime prostredníctvom Clubcard vyúčtovania hodnotu vami nazbieraných bodov v peňažných poukážkach. Prehľad bodov a zliav nájdete aj na webe v časti Môj Clubcard účet.

    1.6. Ako môžem nájsť stav bodov na mojom účte?

    Najrýchlejší spôsob, ako zistiť aktuálny stav bodov je prostredníctvom Môj Clubcard účet na www.clubcard.sk alebo cez vašu Clubcard aplikáciu. Počet bodov môžete nájsť aj na bločku z vášho nákupu a v pravidelnom vyúčtovaní, ktoré zasielame štyrikrát do roka v prípade splnenia podmienok na jeho získanie. Informácie môžete získať ja na bezplatnej linke Clubcard 0800 222 333, ktorá je vám k dispozícii každý pracovný deň od 8.00 do 20.00.

    1.7. Čo sa stane, keď sa body nezmenia na peňažné poukážky?

    Pokiaľ nemáte dostatok bodov v danom zúčtovacom období zbierky bodov, body sa prenášajú do ďalšieho obdobia.

    1.8. V ktorých obchodoch môžem používať svoju Clubcard?

    Svoju Clubcard môžete používať vo všetkých Tesco obchodoch, prostredníctvom Tesco Online nákupy alebo na Tesco čerpacích staniciach.

    Ak chcete získať body Clubcard za Tesco online nákupy, potrebujete si pridať svoje číslo karty Clubcard do osobných nastavení na svojom účte pre Online nákupy na http://potravinydomov.itesco.sk. Za online nákupy získate dvojnásobný počet bodov.

    1.9. Môžem zdieľať Clubcard so svojou rodinou?

    Áno, celá vaša rodina môže používať tú istú kartu a zbierať body na jeden účet.

    1.10. Kde a ako môžem zmeniť spôsob kontaktovania?

    Po prihlásení sa do účtu Môj Clubcard účet jednoducho zmeňte svoju adresu a spôsob zasielania vyúčtovania.

    Tiež môžete zavolať na bezplatnú linku Clubcard 0800 222 333, ktorá je vám k dispozícii každý pracovný deň od 8.00 do 20.00.

    1.11. Čo ak stratím svoju Clubcard?

    Môžete požiadať o duplikát v obchode a následne zavolať na bezplatnú linku Clubcard 0800 222 333, aby sa zlúčili body s Vašou starou kartou.

    2. Môj Clubcard účet

    Vďaka sekcii Môj Clubcard účet môžete sledovať stav získaných bodov a odmien. Jednoducho sa registrujte na https://r.itesco.sk/sk-SK/?returnUrl=https://s.itesco.sk/mojaclubcard/ucet/Home/home

    2.1. Ako sa môžem prihlásiť?

    Ak používate Tesco Online nákupy, môžete využiť tie isté prístupové údaje pre Môj Clubcard účet. Alebo sa môžete zaregistrovať a vytvoriť si nový účet.

    2.2. Môj Clubcard účet mi pomôže:

    Spravovať moje osobné údaje (zmena adresy a iných osobných a kontaktných údajov)

    • Pozrieť si a vytlačiť platné poukážky a aktuálne kupóny

    • Zistiť stav bodov

    • Pozrieť si, kedy a kde som získal body

    2.3. Ako môžem zmeniť svoje prihlasovacie údaje?

    Po prihlásení do Môj Clubcard účet, môžete jednoducho zmeniť svoje prihlasovacie údaje a ďalšie osobné nastavenia. Taktiež môžete zavolať na bezplatnú linku Clubcard 0800 222 333, ktorá je vám k dispozícii každý pracovný deň od 8.00 do 20.00.

    2.4. Nemôžem sa prihlásiť. Čo mám robiť?

    Ak sa nemôžete prihlásiť, skúste zadať heslo neskôr – minimálne po 4 hod. Ak sa Vám stále nedarí prihlásiť, kontaktuje bezplatnú linku Clubcard 0800 222 333, ktorá je vám k dispozícii každý pracovný deň od 8.00 do 20.00.

    3. Mobilná aplikácia Clubcard

    S mobilnou aplikáciou Clubcard nemusíte so sebou nosiť svoju plastovú kartu Clubcard ani mať vytlačené svoje kupóny, poukážky a ďalšie odmeny. Všetko nájdete vo svojom telefóne.

    V aplikácii máte tiež prehľad svojich Clubcard bodov, otváracie hodiny všetkých Tesco obchodov vo svojom okolí a informácie o aktuálnych akciách a zľavách.

    Môžete si stiahnuť aplikáciu Clubcard aplikáciu cez Google Play a App Store – dostupné pre Android a iOS: https://tesco.sk/clubcard/mobilna-aplikacia/

    3.1. S čím vám aplikácia Clubcard môže pomôcť:

    • Nemusíte nosiť svoju plastovú kartu Clubcard
    • Uplatnite kupóny a poukážky bez tlačenia
    • Kupóny navyše len pre používateľov aplikácie
    • Špeciálne narodeninové kupóny na oslavu vášho veľkého dňa (platné celý mesiac)
    • Spravovať všetky osobné údaje (zmena adresy, kontaktných údajov)
    • Prehľad aktuálnych akcií a zliav pre členov Clubcard
    • Navigácia do najbližšieho Tesco obchodu (vrátane jeho otváracích hodín)

    3.2. Ktoré operačné systémy podporujú túto mobilnú aplikáciu?

    Mobilná aplikácia Clubcard funguje na všetkých smartfónoch s operačným systémom Android a iOS.

    3.3. Čo mám robiť v prípade, že si neviem naskenovať čiarový kód z mobilu?

    Niekedy skenery v obchode majú problém načítať vaše kódy kupónov z mobilnej aplikácie. Zvýšenie jasu na vašej obrazovke zvyčajne vyrieši tento problém.

    3.4. Je táto aplikácia zadarmo?

    Áno. Nebudete nič platiť za stiahnutie a používanie tejto aplikácie. Práve naopak, pomôže vám ušetriť Vaše peniaze a čas.

    3.5. Čo mám robiť, keď mám problémy so svojou aplikáciou?

    Radi vám pomôžeme s akýmkoľvek problémom na bezplatnej linke Clubcard 0800 222 333, ktorá je vám k dispozícii každý pracovný deň od 8.00 do 20.00.

    4. Moje malé Tesco

    Moje malé Tesco je zábavná hra nielen pre deti. V tejto hre máte svoj vlastný obchod Tesco. Staňte sa virtuálnym manažérom a zarábajte reálne Clubcard body. Udržiavajte obchod v chode, objednávajte produkty, nájdite najlepších zamestnancov a potešte svojich zákazníkov.

    4.1. Ktoré mobilné operačné systémy podporujú túto hru?

    Hru môžete hrať na všetkých smartfónoch s operačnými systémami Android a iOS.

    4.2. Potrebujem neustále internetové pripojenie pre túto hru?

    Nie, môžete ju hrať aj offline.

    5. Čo robiť, ak…?

    5.1. Čo robiť, ak nedostanem svoje zúčtovanie?

    Ak nedostanete svoje pravidelné zúčtovanie, prosím, zavolajte na bezplatnú linku Clubcard 0800 222 333, ktorá je vám k dispozícii každý pracovný deň od 8.00 do 20.00.

    Nemusíte sa obávať, že prídete o svoje odmeny. Všetky svoje kupóny nájdete tiež online v sekcii Môj Clubcard účet.

    5.2. Čo robiť, ak chcem zistiť viac o Clubcard?

    Radi vám zodpovedáme všetky otázky ohľadom Clubcard na bezplatnej linke Clubcard 0800 222 333, ktorá je vám k dispozícii každý pracovný deň od 8.00 do 20.00.

    5.3. Čo robiť, ak sa mi nezapočítali body z posledného nákupu?

    Ak ste nezískali body zo svojho posledného nákupu, prosím, zavolajte na bezplatnú linku Clubcard 0800 222 333, ktorá je vám k dispozícii každý pracovný deň od 8.00 do 20.00.

    5.4. Čo mám robiť, ak chcem zrušiť členstvo Clubcard?

    Zákazník môže hocikedy vystúpiť z vernostného programu Clubcard na bezplatnej linke Clubcard 0800 222 333 (po-pia: 8:00-20:00), odoslaním žiadosti na e-mail: clubcard@clubcard.sk alebo cez kontaktný formulár na https://tesco.sk/sluzby-a-znacky/tesco-znacky/clubcard/zakaznicka-podpora/

    Je toho toľko, čo môžete získať.

    Skvelé benefity na dosah. Získajte svoju Clubcard a začnite si užívať všetky výhody.
    Vstúpte do Clubcard icon_forward_link