Tlačové správy | Tesco v SR | Tesco.sk

Výber tlačových správ podľa obdobia, kategórie alebo kľúčového slova

Kampaň s plyšovými superhrdinami z komiksov zamierila do obchodov Tesco

5.2.2016 11:16:00 | Produkty, Služby, Ceny

- Tesco prináša svojim zákazníkom nový krátkodobý vernostný program s plyšovými vajíčkami na motívy populárnych komiksov sveta DC. Potrvá do 12. apríla -

Batman vs. Superman

Plyšoví hrdinovia pochádzajú z presláveného sveta komiksov DC, ktorý si od roku 1934 získal milióny fanúšikov nielen v USA, ale aj po celom svete vrátane Slovenskej republiky. „Sme radi, že našim zákazníkom môžeme priniesť exkluzívnu edíciu plyšových hračiek v nevšednom tvare vajíčok na motívy kultových komiksových superhrdinov,“ uviedla hovorkyňa pre Tesco Zuzana Lošáková. Podľa komiksov sveta DC vzniklo mnoho úspešných hraných filmov. Ten najnovší s názvom Batman vs. Superman: Úsvit spravodlivosti, mieri do kín už v marci. Plyšové postavičky z predajní Tesco tak získavajú ešte aktuálnejší rozmer. Okrem Batmana a Supermana môžu zákazníci ďalej zbierať Jokera, Robina a komiksové krásky Catwoman a Wonder Woman. Rovnako ako v kreslených a hraných príbehoch má každá plyšová postavička svoj osobitý design a charakteristiku. „Pre zákazníkov sme navyše pripravili veľmi originálny druh zberateľského albumu. Všetky plyšové vajcia možno umiestniť a schovať do štýlového obalu,“ dodala Zuzana Lošáková.

Ako nazbierať celú šesticu

Princíp novej vernostnej kampane „DC Super Heroes“ je opäť veľmi jednoduchý. Za každých minutých 5 eur nákupu vo všetkých predajniach Tesco vrátane on-line služby Tesco Potraviny domov dostanú zákazníci v období od 20. januára do 26. marca špeciálnu známku. Po nazbieraní 10 týchto známok, v prípade členov vernostného programu Clubcard stačí len 7 známok, získavajú nárok na 68% zľavu na nákup plyšových superhrdinov. Za cenu 2,49 eur, namiesto pôvodných 7,99 eur, si ich bude možné zaobstarať až do 12. apríla 2016 alebo do vypredania zásob.  

 

Tesco  pôsobí na Slovensku už takmer 20 rokov. Za ten čas sa stalo synonymom moderného maloobchodu, priekopníkom multikanálového predaja a dlhodobým partnerom slovenských dodávateľov. V súčasnosti Tesco prevádzkuje viac ako 160 obchodov najrôznejších formátov, 18 čerpacích staníc, ale aj služby Tesco Potraviny domov a Tesco Mobile. Po celom Slovensku zamestnáva 10 000 ľudí a je druhým najväčším súkromným zamestnávateľom v krajine. Neustále inovuje svoju ponuku. Zákazníkom ponúka aj široký výber privátnych výrobkov pod značkou Tesco, Finest či Pravá chuť. Tesco na Slovensku je zároveň jeden z lídrov spoločenskej zodpovednosti a realizuje projekty ako Tesco Beh pre život, Detská atletika, Potravinová zbierka pre ľudí v núdzi či grantové programy pre komunity