Clubcard | Tesco

Zakaznícka podpora banner

Kontaktujte nás

Svoju otázku nám môžete poslať elektronicky prostredníctvom
formulára, alebo nás kontaktujte v pracovných dňoch
od 8.00 do 20.00 hod. na bezplatnej helplinke 0800 222 333

Na odoslanie formulára je nutné vyplniť všetky polia označené hviezdičkou.

Online chat

Clubcard online chat

Online chat je vám k dispozícii počas pracovných dní v čase od 8.00 do 20.00 hod.

Vstúpiť

Ďakujeme.

Vaša otázka bola prijatá
a budeme na ňu čoskoro reagovať.

Najčastejšie kladené otázky


Existuje Clubcard linka, kde sa môžem spýtať na čokoľvek o programe Clubcard?

Áno, naša bezplatná linka Clubcard 0800 222 333 je vám k dispozícii každý pracovný deň od 8.00 – 20.00. Toto číslo nájdete aj na zadnej strane vašej karty.

Kedy môžem začať používať svoju kartu?

Okamžite. Po vyplnení svojich údajov vo formulári totiž dostanete aktivovanú kartu.

Ako budem zbierať body?

Jednoducho pokračujete vo svojom obvyklom nakupovaní a body sa vám pripočítajú. Napríklad ak miniete 15 € týždenne, za 12 týždňov nazbierate 180 bodov. My vám pošleme poukážku za 150 bodov (1,5 €) a 30 bodov prevedieme do ďalšieho obdobia (zaokrúhľujeme na „päťdesiatky“).

Čo ak pri platení zabudnem kartu použiť?

V tom prípade vám, bohužiaľ, za nákup nebudú pripočítané body.

Môžem kartu použiť v ktoromkoľvek obchode Tesco?

Áno, kartu možno použiť vo všetkých obchodoch Tesco na Slovensku (extra, hypermarkety, supermarkety, expresy, obchodné domy a MY, čerpacie stanice Tesco a lekárne obchodov extra).

Čo budete robiť s mojimi osobnými údajmi?

Ochrana vašich osobných údajov je našou prioritou. Podrobnosti nájdete v prihlasovacom formulári.

Kedy môžem očakávať vyúčtovanie s poukážkami a s kupónmi?

Vyúčtovanie vám budeme zasielať štyrikrát do roka na adresu, ktorú uvediete pri registrácii. Dôkladne si, prosím, overte, či sú vami zadané údaje správne, aby bolo možné vyúčtovanie doručiť. Opravu, prípadne zmenu po registrácii, oznámte, prosím, na našej bezplatnej Clubcard linke 0800 222 333.